افزودنی های بتن و مکمل های ساختمانی, محصولات

افزودنی ضد یخ بتن

معرفی محصول:

AF480  افزودنی مایع جهت حفاظت بتن در برابر یخ زدگی در دمای پایین تر از صفر درجه می باشد. این محصول فاقد کلربوده و برای مصرف در بتن مسلح توصیه می شود. ضمن اینکه پوشش محافظ مناسبی برای فولاد مدفون در بتن پدید می آورد. اگر چه استفاده از افزودنی ضد یخ بتن را از خطر یخ زدگی حفظ می کند ولی همواره توصیه می شود در هنگام بتن ریزی در هوای سرد تمهیدات زیر مد نظر قرار گیرد:

  • گرم کردن آب و مصالح
  • ایجاد حفاظ در اطراف محیط کارگاه
  • استفاده از سیمان های زود گیر
  • پوشاندن سطوح بتنی بلافاصله پس از بتن ریزی

عملکردمحصول:

AF480 باافزایش دمای بتن و تاثیر بر روند هیدراته شدن سیمان باعث کسب مقاومت زود هنگام می شود. این واکنش بتن را در برابر یک سیکل یخ بندان یعنی اولین سرمای پس از بتن ریزی حفظ می کند. و خطر یخ زدگی و متلاشی شدن یا عدم کسب مقاومت را از بین می برد.

روش استفاده:

AF480 به صورت محصول آماده مصرف عرضه و در مراحل اختلاط به بتن افزوده می شود. این محصول را به مصالح خشک اضافه نکنید. بهترین زمان پس از افزودن 70 درصد آب بتن و قبل از اضافه کردن آب تنظیم است.

مقدار مصرف:

مقدار مصرف بستگی به دمای محیط در ساعت های اولیه پس از بتن ریزی دارد. جدول زیر مقادیر مورد نیاز را بر حسب دما نشان می دهد:

  • در صفر درجه: 1 در صد وزن سیمان
  • تا 2- درجه: 2 در صد وزن سیمان
  • تا 5- درجه: 2.5 در صد وزن سیمان
  • تا 10- درجه: 3 در صد وزن سیمان

بسته بندي:

AF480در گالن های 25 کيلوگرمي و بشکه های 250 کیلو گرمی عرضه مي شود.

انبارداری:

اين محصول را درظروف اصلی و در مکان سرپوشيده به دور از تابش خورشيد، بارندگي و روي پالت نگه داري نماييد. عمر مفيدمحصول حدود 12 ماه است به شرطی که در شرايط مناسب و در بسته بندی هاي اصلي نگه داري شود.

احتیاط و ایمنی:

AF480محتوی مواد خطر ناک نیست. در صورت تماس احتمالي با چشم ها بلافاصله آن را به مدت 15 دقيقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه نماييد. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشوييد. در هنگام کار با این محصول از وسایل حفاظت فردی استفاده کنید.

*** برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید ***

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *