افزودنی کنترل کننده جمع شدگی و کاهنده آب بتن

/ / افزودنی های بتن و مکمل های ساختمانی, محصولات

معرفی محصول:

GM510 افزودني پودری است که جمع شدگي طبيعي ناشي از خشک شدن سيمان را جبران مي کند. این محصول علاوه بر ایجاد انبساط برای جبران جمع شدگی، حاوي مواد روان کننده بتن نيز مي باشد که ساخت بتن و دیگر تولیدات پایه سيماني با نسبت هاي کمتر آب به سيمان را ممکن مي سازدو به اين ترتيب موجب افزايش مقاومت نيز مي شود. بيشترين مقدارانبساط ناشي ازاستفاد پيش از آغاز گيرش اوليه سيمان اتفاق مي افتد، ولی وجود ماده شیمیایی تثبیت کننده در فرمول این محصول سبب حفظ انبساط ایجاد شده در سنین بعدی می شود.

کاربردها:

GM510 را می توان برای تولید انواع ملات های گروت در محل کارگاه استفاده نمود، ودر تولید دوغاب های تزریقی یا ساخت بتن فاقد جمع شدگی آن را بکار برد.
این افزودنی به طور معمول در مواردي به کار مي رود که قصد جبران نشست ناشي از جمع شدگی سيمان را داشته باشيم ماننداتصال سطوح بتني به یکدیگر در هنگام تقویت و افزایش احجام بتن یا کاشت پايه ماشين آلات و پر کردن غلاف کابل هاي پس تنيده.

انبساط:

مقدار انبساط ایجاد شده در محدوده زمانی 1 تا 2/5 ساعت پس از مخلوط کردن آن در محيط سيماني اتفاق می افتد که بسته به دماي محيط متفاوت خواهد بود. استفاده دردوغاب سيمان موجب انبساط آزاد حجمي بین 2 تا 3 درصد و در ملات ماسه-سيمان یا بتن موجب انبساط آزادبین 1 تا 1/5 درصد خواهد شد.

طريقه مصرف:

ابتدا آب را درون مخلوط کن ريخته سپس سيمان را اضافه کنيد و تا يکنواخت شدن مخلوط سيماني همزدن را ادامه دهيد. ADMIX GM510 را به خمیر سیمان افزوده و 30 ثانیه دیگر اختلاط را ادامه دهید، در پایان شن و ماسه را( در صورت وجود در طرح اختلاط) به مخلوط اضافه کرده و براي مدت 2 دقيقه ديگر همزدن را ادامه دهيد. توجه نمایید که از اختلاط اضافی پرهیز شود زیرا باعث کاهش انبساط بوجود آمده می شود.

مقاديرمصرف:

GM510 به ميزان 5/0 % وزن سيمان استفاده می شود و با انواع سیمان های متداول استاندارد سازگاري دارد. مصرف اضافی آن باعث ایجاد انبساط و روانی بیشتر می شود.
توجه شود که نسبت آب به سيمان در ملات هاي ساخته شده با این محصول کمتر از حد معمول بوده و استفاده از مقادير زيادتر آب خطر آب انداختگی و ته نشيني سنگدانه در ملات و بتن را به دنبال خواهد داشت.

بسته بندی:

GM510 در قوطی های 500 گرمی و کيسه هاي پلاستیکی 20 کيلوگرمي عرضه مي شود.

انبارداری:

اين محصول را درمکان سرپوشيده و به دور از تابش خورشيد، بارندگي، رطوبت و در روي پالت نگه داري کنيد. عمر مفيدمحصول حداقل 12 ماه است اگر در شرايط مناسب و درظرف هاي اصلي نگه داري شود.

احتیاط و ایمنی:

همانند تمامي محصولات شیمیایی، GM510 نيز ممکن است باعث آسيب شود. در صورت تماس احتمالي با چشم ها بلافاصله آن را به مدت 15 دقيقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه کنيد. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشوييد.

*** برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *