پوشش منعطف و آب بند کننده سطوح بتنی

/ / افزودنی های بتن و مکمل های ساختمانی, محصولات

معرفی محصول:

WP760 روش آب بندی مطمئن براي آب بند کردن سطوح بتني مي باشد که علاوه بر مقاومت هاي خمشي و سايشي بسيار خوب، داراي چسبندگي زیاد به سطح زير است. مواد تشکیل دهنده آن به شرح زير می باشد:

  1. پرايمر: محلولي بر پايه کوپلیمر استایرن-اکریلات جهت آماده سازي سطح
  2. رزین آب بندي: تشکيل دهنده لايه هاي متعدد آب بند بر پايه کوپليمرهای مقاوم در برابر نفوذ مایعات
  3. پودر پايه سيماني: اصلاح شده با افزودني هاي شيميايي جهت تقويت لايه هاي آب بند

موارد کاربرد:

WP760 برای آب بند کردن دیواره های بتنی مخازن آب ( آب شرب و صنعتی )، استخر، آب نما، دریاچه مصنوعی، پی و نمای ساختمان، حمام و سرویس ها توصیه می شود. به دلیل وجود پودر پایه سیمانی در این محصول، نصب کاشی، سرامیک، سنگ، ورنگ آمیزی به آسانی امکان پذیر است.

روش اجرا:

عامل بسیار مهم براي کسب نتيجه، مناسب بودن سطح زير کار است. بنابراین قبل از اجرای آب بندی لازم است ترک ها و نقاط آسيب ديده سطح به طورکامل تعمیر، ترمیم و صاف شوند. سپس با برس سيمي تمام سطح زير کار برس زني شده و ذرات جدا شده ماسه وسيمان شسته و تمیز شود. آن گاه پرايمر به وسيله قلم مو يا پيستولت بر روي تمام سطح زده شود. اين لايه پس از20 تا 30 دقيقه خشک و آماده اجراي لايه هاي اصلي مي باشد. براي تهيه ملات اصلي ابتدا يک پيمانه رزین آب بندي را با یک پيمانه آب رقيق نموده و سپس3 تا 4 پيمانه پودر پایه سیمانی را به آن اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید. اين مايع را پس از 10 دقيقه مجدد به طور کامل هم بزنيد و به وسيله قلم مو آن را در دو دست به فاصله زماني 2 ساعت روی سطوح اجرا نماييد. حداقل ضخامت دو لايه کمتر ازيک ميلي متر نباشد.

اختلاط:

پرایمر آب بندی محلولی آماده مصرف می باشد و کافی است کمی آن را بهم بزنید تا رنگ آن یکنواخت شود. برای تهیه ملات آب بندی از همزن الکتریکی استفاده کنید، ابتدا آب لازم را پیمانه کرده و داخل یک ظرف تمیر بریزید، سپس رزین را به آن اضافه کنید و کمی بهم بزنید تا مایع یک نواختی بدست آید، آن گاه همزن الکتریکی را روشن کرده و پودر پایه سیمانی را به آرامی درون ظرف ریخته و هم زدن را حدود دو دقیقه ادامه دهید تا محلولی همگن بدست آید. پس از ده دقیقه مجددا مخلوط را به مدت سی ثانیه بهم زده و استفاده نمایید.

مقدارمصرف:

جهت آب بند نمودن يک متر مربع با ضخامت يک ميلي متر مقادير زير لازم است:

  • پرايمر:‌ 100گرم
  • رزین آب بندي: 300 گرم
  • پودرپايه سيماني: 1500 گرم

بسته بندی:

WP760 در بسته بندی های زیر عرضه مي شود:
پرایمر و رزین آب بندی در سطل های 4 و 10 لیتری و پودر پایه سیمانی در کیسه های 25 کیلو گرمی.

انبارداری:

WP760 بايستي درظروف اصلي خود و در دماي بیشتر از 5+ درجه سانتي گراد و در محیط سر بسته نگه داري شود. پرایمر و رزین آب بندی در صورت يخ زدن قابل بازیافت نیستد و نباید آن ها را استفاده کرد. عمر مفید این محصولات 8 ماه می باشد.
عدم رعايت شرايط انبارداري مناسب ممکن است باعث آسيب ديدن محصول و يا ظرف آن شود. براي کسب اطلاع ا ز روش انبارداري مناسب با بخش فني شرکت  تماس حاصل نماييد.

احتیاط و ایمنی:

WP760 محتوي هيچ ماده خطرناکي نیست. براي آگاهي بيشتر به بروشور ايمني محصول مراجعه فرمایید. در هنگام کار از وسایل حفاظت فردی مانند عینک، ماسک، دستکش و لباس کار استفاده کنید. وسایل و ابزار کار را بلافاصله پس از اتمام هر قسمت از اجرا به خوبی با آب شستشو دهید.

 

 

*** برای خرید این محصول با ما تماس بگیرید ***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *