اخبار

فرصت خرید استتثنایی جک بتن شکن

فروش جک بتن شکن 1024x736

این فروش اقساطی صرفا مخصوص مشتریانی است که قبلا از شرکت بهراد سازان خرید داشته اند.

تجهیزات فروش اقساطی

این فروش اقساطی صرفا مربوط به جک بتن شکن می باشد که تعداد در نظر گرفته شده جهت فروش اقساطی فقط 5 دستگاه می باشد و هر مشتری امکان خرید یک دستگاه را دارد.

جک بتن شکن شرکت بهراد سازان دارای دو ماه وارانتی( ضمانت برگشت محصول) – دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت و نحوه پرداخت:

  1. قیمت جک بتن شکن مطابق با تعرفه شرکت بهرداد سازان می باشد و شرکت بهراد سازان هیچ وجه اضافی را تحت عنوان کارمزد یا سود فروش اقساطی دریافت نمی نماید.
  2. 50% مبلغ فاکتور، زمان ثبت سفارش + 25% مبلغ فاکتور، چک به تاریخ 1402/01/31 + 25% مابقی، چک به تاریخ 1402/02/30
جک بتن شکن

کلیک کنید

مدت زمان تحویل:

زمان تحویل جک بتن شکن حداکثر یک هفته کاری پس از واریز مبلغ اولیه

مدت زمان فروش اقساطی:

فروش اقساطی از تاریخ 20 دی ماه 1401 آغاز و به مدت یکماه ادامه خواهد داشت.

بعد از تاریخ 20 بهمن ماه امکان فروش اقساطی وجود ندارد.

لازم بذکر است که با توجه به محدود بودن تعداد جک های بتن شکن، در صورتی که تعداد جک های ذکر شده قبل 20 بهمن ماه به فروش برسد فروش بیشتر از تعداد ذکر شده بصورت اقساط مقدور نمی باشد.

جک بتن شکن

شرایط فروش:

  1. این فروش اقساطی صرفا مخصوص مشتریان شرکت بهراد سازان پارسه می باشد لذا متقاضی می بایست قبلا از شرکت بهراد سازان پارسه خرید کرده باشد و شماره فاکتور خود را به کارشناس فروش اعلام نماید. (نوع تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شده تفاوتی ندارد و ملاک فقط انجام خرید می باشد)
  2. مشتری در خرید های قبلی خوش حساب بوده باشد و مشتریانی که در خرید های قبلی بدحسابی و یا چک برگشتی داشته اند شامل این فروش نخواهند شد.

مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید اقساطی جک بتن شکن یا خرید سایر تجهیزات آزمایشگاهی می توانند با بخش فروش شرکت بهراد سازان به شماره 86054831-021  تماس حاصل فرمایند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *